کد خبر: ۳۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

جزئیات طرح توسعه مسیر دوچرخه سواری در سال ۹۹

آزاده دل گفت: توسعه مسیر دوچرخه سواری باید مبتنی بر دسترسی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی باشد.
به گزارش خودروکار، یعقوب آزاده دل، مدیر توسعه سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران  در تشریح آخرین جزئیات طرح توسعه مسیر دوچرخه سواری در مناطق ۲۲ گانه پایتخت گفت: برای توسعه مسیر دوچرخه سواری در مناطق ۲۲ گانه پایتخت هیچ گونه اولویت بندی نشده است و تمام مناطق بر اساس برنامه باید در هر سال ۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری احداث کنند.

مدیر توسعه سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران افزود: مناطقی که از برنامه هر ساله (احداث ۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری) عقب هستند باید تلاش کنند تا عقب ماندگی خود از برنامه توسعه مسیر دوچرخه سواری را جبران کنند.

آزاده دل ادامه داد: مسیر توسعه دوچرخه سواری در مناطق ۲۲ گانه پایتخت باید بر اساس دسترسی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و معابر جاذب سفر باشد.

او در پاسخ به این سوال که کدام مناطق پایتخت عملکرد بهتری در حوزه توسعه مسیر دوچرخه سواری داشتند؟ گفت: مناطق مختلف پایتخت عملکرد متفاوتی داشتند که از این میان مناطق ۳، ۶  و ۲۰ نسبت به توسعه مسیر دوچرخه سواری برای شهروندان عملکرد مناسبی داشتند.

مدیر توسعه سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران افزود: در بین مناطق شمالی پایتخت منطقه ۱ هنوز نتوانسته اقدام مناسبی در مسیر توسعه دوچرخه سواری انجام دهد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار